Nevíte si rady se ZPS X?
Proberte to s našimi profíky přes Vzdálenou podporu

 

Jak používat ZPS X, jak upravit fotku nebo video a jak program využít na maximum?
Objednejte si 30 nebo 60 minut s naším ZPS X specialistou a proberte to všechno spolu.

 

Co je Vzdálená podpora?

Objednejte si 30 nebo 60 minut se ZPS X specialistou. Připojí se vzdáleně na váš počítač a společně projdete tipy na úpravy fotek a videí tak, abyste ZPS X využívali opravdu naplno.

 

ZPS X specialista jenom pro vás

Vyberte si čas, který vám vyhovuje. Společně se podíváte na všechno, co potřebujete vědět.

 

Podpora v češtině

Abychom si rozuměli, náš kolega, který se vám bude věnovat hovoří pěkně česky.

 

Bezpečné připojení na dálku

ZPS X Specialista se na dálku připojí na váš počítač přes zabezpečenou službu TeamViewer.

 
 

S čím pomůže Vzdálená podpora?

Poradit s úpravami fotek, videí nebo nastavit prostředí programu, vyřešit problém, který v ZPS X máte.
Co všechno Vzdálená podpora umí?

  • Provést vás úpravami přímo na vašem počítači.
  • Vysvětlit vám základy práce se ZPS X.
  • Proškolit nováčky.
  • Ukázat základní funkce programu.
  • Ukázat pokročilé funkce programu.
  • Upravit zobrazování, nastavení nebo exporty.
  • Ukázat triky pro maximální využití všech funkcí.
  • Vyřešit problém v ZPS X.
  • Poradit s konkrétními úpravami.
  • A cokoliv dalšího.

Kolik to stojí?

 

30 minut

ZPS X Specialista se vám bude přes vzdálené připojení věnovat půl hodiny.

 

247,93 Kč 300,00 Kč vč. DPH

 
Výhodné

60 minut

ZPS X Specialista se vám bude věnovat celou hodinu.
 

 

413,22 Kč 500,00 Kč vč. DPH

 
 

Vzdálenou podporu můžete uhradit kartou on-line, přes PayPal nebo bankovním převodem.

 

Rezervovat Vzdálenou Podporu

Jak se připojíme?

 
  1. Stáhněte si bezplatně Modul pro Vzdálenou podporu.
  2. Spusťte stažený soubor ZPSX_Vzdalena_Podpora.exe, přečtěte si a odsouhlaste prohlášení.
  3. Spustí se modul pro Vzdálenou podporu kde bude uvedeno vaše ID a Heslo.
  4. ZPS X Specialista se s vámi krátce před potvrzeným termínem spojí telefonicky na kontakt uvedený v rezervaci.
  5. Sdělte mu vaše ID a heslo, což mu umožní připojit se k vašemu počítači.

„Poradím vám s nastavením i s konkrétními úpravami. Stačí se zeptat.“
Pavel, Specialista Zákaznické Podpory

„Zatím jsme nepotkali žádný zapeklitý problém, se kterým bychom neuměli poradit.“
Pavel, Specialista zákaznické podpory

 
 

Podmínky Vzdálené podpory pro firemní uživatele ZPS X