Co je Vzdálená podpora?
Objednejte si 30 nebo 60 minut se ZPS X specialistou. Připojí se vzdáleně na váš počítač a společně projdete tipy na úpravy fotek a videí tak, abyste ZPS X využívali opravdu naplno.
ZPS X specialista jenom pro vás
Vyberte si čas, který vám vyhovuje. Společně se podíváte na všechno, co potřebujete vědět.
Podpora v češtině
Abychom si rozuměli, náš kolega, který se vám bude věnovat hovoří pěkně česky.
Bezpečné připojení na dálku
ZPS X Specialista se na dálku připojí na váš počítač přes zabezpečenou službu TeamViewer.
S čím pomůže Vzdálená podpora?
Poradit s úpravami fotek, videí nebo nastavit prostředí programu, vyřešit problém, který v ZPS X máte.
Co všechno Vzdálená podpora umí?
- Provést vás úpravami přímo na vašem počítači.
- Vysvětlit vám základy práce se ZPS X.
- Proškolit nováčky.
- Ukázat základní funkce programu.
- Ukázat pokročilé funkce programu.
- Upravit zobrazování, nastavení nebo exporty.
- Ukázat triky pro maximální využití všech funkcí.
- Vyřešit problém v ZPS X.
- Poradit s konkrétními úpravami.
- A cokoliv dalšího.
Kolik to stojí?
30 minut
ZPS X Specialista se vám bude přes vzdálené připojení věnovat půl hodiny.
247,93 Kč 300,00 Kč vč. DPH
60 minut
ZPS X Specialista se vám bude věnovat celou hodinu.
413,22 Kč 500,00 Kč vč. DPH
Vzdálenou podporu můžete uhradit kartou on-line, přes PayPal nebo bankovním převodem.
Jak na to?
Napřed termín potom platba.
Vyberte si termín v modrém boxu a napište nám, s čím chcete poradit.
Pro potvrzení termínu je potřeba Zaplatit objednávku v zeleném boxu.
1. Termín
Vyberte si termín v aplikaci Reservio a napište, s čím chcete poradit.
Máte termín? Tak teď k platbě. →
Jak se připojíme?
- Stáhněte si bezplatně Modul pro Vzdálenou podporu.
- Spusťte stažený soubor ZPSX_Vzdalena_Podpora.exe, přečtěte si a odsouhlaste prohlášení.
- Spustí se modul pro Vzdálenou podporu kde bude uvedeno vaše ID a Heslo.
- ZPS X Specialista se s vámi krátce před potvrzeným termínem spojí telefonicky na kontakt uvedený v rezervaci.
- Sdělte mu vaše ID a heslo, což mu umožní připojit se k vašemu počítači.
„Poradím vám s nastavením i s konkrétními úpravami. Stačí se zeptat.“
Pavel, Specialista Zákaznické Podpory
„Zatím jsme nepotkali žádný zapeklitý problém, se kterým bychom neuměli poradit.“
Pavel, Specialista zákaznické podpory